101 Doelen, te realiseren binnen 1001 dagen. Een aantal kleine eenvoudige dingen - wel realistisch blijven - en wat grotere projecten. Sommige doelen zijn door anderen bepaald. Begonnen op 11 maart 2013, de doelen vind je rechts onder de foto. De groen en rood gekleurde doelen zijn klikbaar, zo vind je de blogupdates over die betreffende doelen inclusief bewijsfoto's (indien toonbaar...)

dinsdag 16 juli 2013

Bedankt, Gelderland!

Voor doel 26 dien ik in de Day Zero periode in alle Nederlandse provincies te overnachten. Zuid-Holland is een makkie, daar slaap ik regelmatig aangezien ik er woon. Afgelopen mei kwam daar Friesland bij wegens Wilde Wieven Weekend. Sinds vorige week kan ik er ook Gelderland aan toevoegen.

Huisje gehuurd in Krachtighuizen, vlakbij Putten. Het was niet zo'n wild park met subtropisch zwemparadijs en er waren ook maar weinig huisjes. Maar met dit weer, wat heb je dan meer nodig dan een verwarmd buitenzwembad en een airtrampoline...?

Hond, kat en parkiet waren mee, zodat dierenoppas op korte termijn zoeken niet nodig was (4 dagen voor vertrek geboekt). Het was maar goed dat het maar een uurtje rijden was, want het leek wel een dierentuin onderweg. Vogel zat vrolijk te kwetteren dat het een lieve lust was en kat te blèren want die wilde elke keer over de achterbank klimmen richting achterbak waar de hond zat...

De rust in het park deed me dat luidruchtige uurtje onderweg snel vergeten. Meer dan een in de verte blaffende hond af en toe hoorde je niet. Het leek wel uitgestorven. Vanuit het park liep je zó het bos in en ook het huisje zelf lag heerlijk in het groen. Huisje nummer 64 (mocht ik er ooit nog eens komen wil ik dezelfde, dus zo kan ik het mooi onthouden).








Doel 26: Overnacht in alle Nederlandse provincies
Nu: Zuid-Holland, Friesland en Gelderland

Geen opmerkingen:

Een reactie posten