101 Doelen, te realiseren binnen 1001 dagen. Een aantal kleine eenvoudige dingen - wel realistisch blijven - en wat grotere projecten. Sommige doelen zijn door anderen bepaald. Begonnen op 11 maart 2013, de doelen vind je rechts onder de foto. De groen en rood gekleurde doelen zijn klikbaar, zo vind je de blogupdates over die betreffende doelen inclusief bewijsfoto's (indien toonbaar...)

woensdag 12 juni 2013

Boomhut gezocht

Ik heb een onrustig gevoel. Had ik een paar maanden geleden nog zoiets van 'Och, 1001 dagen, da's bijna drie jaar!'... nu het tellertje 907 dagen aangeeft lijkt het ineens weinig. Dus de lijst eens langs gelopen en gekeken waar ik binnenkort voortgang kan gaan maken.

Het doel met Desiree de Orchidee gaat goed. Er is nog geen bloem of blad gesneuveld door inmenging van hond, kat, parkiet of ondergetekende.

Heeft er iemand per ongeluk ende toevallig een tip voor Doel 14, het slapen in een boomhut? Het liefst eentje zonder spinnen... of eentje met stoere spinnenvangert (m/v) inclusief.


Doel 2, dat met dat huggen, daar moet ik binnenkort toch maar eens mee gaan beginnen. Vooral het geknuffel met 'vreemden' moet ik nog even moed voor verzamelen. Zaterdag 22 juni wordt de dag van het hug-scoren, zo heb ik besloten. Dan ga ik een dagje aan de hol met de wieven, daar ga ik dan even enorm klef mee doen (jullie zijn gewaarschuwd!) en wellicht grijp ik ook nog wat nietsvermoedende voorbijgangers, waar de dames dan bewijspics van kunnen maken.

Het doel met de waterval, dat wordt een road tripje naar de watervallen van Coo ergens in de komende maanden. Die is vast ook wel een beetje Blue Lagoonish, als je heel (heel!) snel kijkt.... Zo met je ogen op een heel klein kiertje. Herinnering aan mezelf: niet de bellenblaas vergeten.

De snow angel moet nog even wachten, het afspreken met iemand die ik minimaal 5 jaar niet meer gezien heb komt binnen nu en een maand in orde (Hedy ik heb er zin in!) en met het Wiki doel ga ik straks verder. Zo even Googlen of dit de tijd is om een kruisbessenstruik te planten...

PS... bestaan die pasfotogordijnhokjes eigenlijk nog?

2 opmerkingen:

  1. Ik wil best met je mee die boomhut in. En als we dan toch niet kunnen slapen, doen we net of ik je voor het eerst zie, zodat we voor doel 2 nog ff kunnen klefbekken.

    Ow ja, waar het maar om ging: met die spinnen slaan we twee vliegen in één klap, want we moesten ook nog iets met spinnen. Han-dig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaa, kijk: http://www.norgerberg.nl/nl/huren/boomhutten-drenthe

    En het park is beoordeeld met een 9.4, dus dat moet wel oké zijn! En duur (35 euro) is het ook al niet. Ik zeg; Doen!

    BeantwoordenVerwijderen