101 Doelen, te realiseren binnen 1001 dagen. Een aantal kleine eenvoudige dingen - wel realistisch blijven - en wat grotere projecten. Sommige doelen zijn door anderen bepaald. Begonnen op 11 maart 2013, de doelen vind je rechts onder de foto. De groen en rood gekleurde doelen zijn klikbaar, zo vind je de blogupdates over die betreffende doelen inclusief bewijsfoto's (indien toonbaar...)

maandag 1 april 2013

Iene miene mutte...

Keuzes keuzes! Wat wordt het volgende doel?
Die kruisbessenstruik maar eens aanschaffen en gaan planten? Daarvoor moet eerst de nachtvorst maar eens weg blijven. De orchidee aanschaffen om minimaal een jaar in leven te gaan houden? Dan moet ik me eerst nog maar eens wat beter inlezen voordat ik de arme drommel ongetwijfeld naar het hiernamaals ga helpen. Spaarpot kopen om 3x € 10,- in te doen voor de drie tot nu toe gehaalde doelen..? Hmm, misschien moet dat hem worden. Hoewel het bouwen van een zandkasteel ook een optie is deze week, aangezien de straat weer eens open gaat - voor de zeventiende keer de afgelopen tijd, voor mijn gevoel - en er overal bergen zand liggen.
Ik ga er nog een nachtje over slapen.
Wellicht krijg ik vannacht een openbaring over what's next!
Waarom heb ik '20 keer bij Shabu eten' geen doel gemaakt eigenlijk...?

2 opmerkingen:

  1. Hahha, herkenbaar. :D
    Heb je ook al de neiging om sommige doelen te gaan herschrijven? :D Dat doe ik namelijk ook regelmatig. B-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ga lekker met je ogen dicht Sia luisteren.

    BeantwoordenVerwijderen