101 Doelen, te realiseren binnen 1001 dagen. Een aantal kleine eenvoudige dingen - wel realistisch blijven - en wat grotere projecten. Sommige doelen zijn door anderen bepaald. Begonnen op 11 maart 2013, de doelen vind je rechts onder de foto. De groen en rood gekleurde doelen zijn klikbaar, zo vind je de blogupdates over die betreffende doelen inclusief bewijsfoto's (indien toonbaar...)

maandag 11 maart 2013

Waar begin je dan...?

En dan ineens is het Dag 1. Het voelt alsof ik ergens moet beginnen, maar wáár...?
Twintig keer langs de 101-lijst gekeken en ineens wist ik het. Doel 9. Bellen blazen in 20 verschillende plaatsen of steden. Morgen gaat dit provinciaaltje naar Amsterdam, dus die kans moet ik niet laten liggen. Leonie heeft al toegezegd mee te doen met bellen blazen bij de première van Oz!
Zojuist dus de eerste niet onbelangrijke voorbereidingen hiervoor getroffen en het volgende aangeschaft. Vooral van de roze Hello Kitty fles heb ik grote bubbelverwachtingen...

3 opmerkingen:

  1. En ik maar steeds F5-en in de hoop dat er al een orchidee in je vensterraam staat :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Moet alleen nog een plekje bedenken, want met kat en hond in de vensterbank plaatsen is geen optie :X

    BeantwoordenVerwijderen