101 Doelen, te realiseren binnen 1001 dagen. Een aantal kleine eenvoudige dingen - wel realistisch blijven - en wat grotere projecten. Sommige doelen zijn door anderen bepaald. Begonnen op 11 maart 2013, de doelen vind je rechts onder de foto. De groen en rood gekleurde doelen zijn klikbaar, zo vind je de blogupdates over die betreffende doelen inclusief bewijsfoto's (indien toonbaar...)

zaterdag 9 maart 2013

Van start

Eerder deze week was ik een avond bij Lianne, die me wees op het Day Zero Project. Bedenk 101 doelen voor de komende 1001 dagen en voer ze uit, daar komt het op neer. Ze is zelf inmiddels al aan haar tweede 101-lijst bezig.

Omdat ik mezelf (meestal) een beetje ken heb ik mijn doelen realistisch gehouden. Wel heb ik er een aantal dingen in verwerkt om mezelf uit mijn comfort zone te sleuren. Als iemand die persoonlijk nogal ongemakkelijk wordt van 'huggen' 101 knuffels uitdelen aan mensen waarvan ik er minimaal 50 nog nooit gezien mag hebben bijvoorbeeld is iets waar ik nu al tegenop zie. De orchidee minimaal een jaar in leven houden wordt ook een flinke uitdaging, omdat ik totaal geen groene vingers heb. Het bellen blazen in diverse plaatsen/steden kijk ik echt naar uit.

Het officiële begin zal maandag 11 maart 2013 zijn. Op dat moment zal het tellertje 'nog 1001 dagen' aangeven. (Mits ik het goed heb gefröbeld...) Het kan zijn dat ik gaandeweg nog wat doelen wijzig.
Uiteraard zal ik zorgen voor zoveel mogelijk bewijzen voor het halen van de doelen.

Verwacht geen dagelijkse blogs, maar elke keer als er ook maar iets van voortgang te melden is zal ik dat uiteraard niet nalaten. Mocht je een doel in mijn lijst zien waar je deel van wilt uitmaken of waar je me mee kunt helpen, geef dan vooral een gil!

8 opmerkingen: