101 Doelen, te realiseren binnen 1001 dagen. Een aantal kleine eenvoudige dingen - wel realistisch blijven - en wat grotere projecten. Sommige doelen zijn door anderen bepaald. Begonnen op 11 maart 2013, de doelen vind je rechts onder de foto. De groen en rood gekleurde doelen zijn klikbaar, zo vind je de blogupdates over die betreffende doelen inclusief bewijsfoto's (indien toonbaar...)

zondag 19 mei 2013

Twee M.O.D.'s, gebaren en een gemiste kans...

De afgelopen Eurovisieweek waren bewogen dagen. Maar naast eindelijk weer eens een finaleplaats voor Nederland èn een top-10 plaats in de finale heeft het ook nog twee Matching Onderbroekjes Dagen met Franca opgeleverd. Dinsdag geheel in stijl een (zeer onelegant) Birds-broekje en die bracht geluk. Zaterdag een oranje exemplaar. Dat afstemmen... wij worden daar steeds beter in, zij en ik!



Doel 46: 25 matching-onderbroekjes-dagen met Franca
Nu: 5-uit-25

Doel 15: leer het alfabet in gebarentaal
Verder een begin gemaakt aan het leren van het alfabet in gebarentaal, Doel 15! Tijdens het songfestival heeft Jennifer me de A, B en C voorgedaan, ik heb ze onthouden (vandaag nog even geoefend Jen!) en ik ga ze niet meer vergeten. Beetje weinig, maar drie letters? Het was tijdens een finale-avond van het Eurovisie he, need I say more? Binnenkort D-E-F-G!

Wat is dan die gemiste kans waar ik het in de titel van dit bericht over heb, vraag je je af? Nou... ik heb ook flink gescoord voor Doel 2, de hugs. Echter was dat allemaal 'in het heetst van de strijd', heb ik het me niet beseft en heb ik niet geteld. Dus dat moet toch nog maar iets bewuster, de volgende keer....

Al met al een prima week, dank aan degenen die er deel van uitmaakten. Lav oh lav! *met vlag wappert*

2 opmerkingen:

  1. Ik denk dat we het een keer in de moeilijkere kleuren moeten gaan zoeken: aqua, lila, antraciet, taupe... Ik zal van de week even naar de HEMA en inslaan. Beide S maar doen? En dat we dan ook matching kanten-randjes hebben?

    Nog een week of 8 en dan zijn we erdoor!

    :*

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zolang we 'mosterdgeel' maar overslaan..... ;-)

    Wat zijn we goed he? <3

    BeantwoordenVerwijderen